Studentskiva!

Godmorgon!

Jag har nyss ätit frukost och har lite ont i huvudet efter igår. Men det var riktigt roligt i alla fall ; D HELA Nv3B var där och det serverades super god mat. Kunde nästan inte ha blivit bättre. Tjejerna i min klass som fixade allt det här ska verkligen ha en stor eloge. 
   Efter att vi hade ätit kollade vi på inspelningen från vår utklädnadsshow, och vi var fan BÄST! Nu fattar jag verkligen inte varför vi inte vann. Vi borde nästan överklaga och visa filmen för juryn.
   Men men jag lekte lite kameraman i slutet av kvällen och jag tror att klassen kommer få en sjukt rolig film efter mina insatser : P Jag tycker i alla fall den är sjukt rolig. Vi gjorde massa talkshows i soffan och grejer ; )
   Ikväll är det maskeradfesten på Pluto, och vi ska såklart vara bananflugor. Pluto har arrangerat en tävling ikväll också, att den bäst utklädda klassen vinner en middag på pluto, och det LÄR vi ju vinna. Eller hur Nv3Bananflugor ?
Nu tänkte jag gå ut och lägga mig i solen, det är så himla skönt med sommar! Ha en bra dag alla läsare.


PussPuss

image6

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som ni har kul :D Jag kommer och tittar på dig imorgon :) Ha det BÄST

2008-06-04 @ 09:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0