Bubbelbad och ansiktsmask :)

Hallå där mina små korvar ; )

Just nu sitter jag här framför datan och smuttar på lite rött te. När jag kom hem från träningen hoppade jag direkt ner i ett varmt bubbelbad och efter det la jag en ansiktsmask, använde såklart favoriten som jag tipsade er om tidigare : )
Nu känner jag mig totalt avslappnad .. och ska bara ta det lugnt i några timmar. Lite senare ska jag bege mig till hälla och efter det ner på stan för att fixa lite ärenden.
Guess I´ll talk to you later ...


PussPuss


Önskar att detta var mitt badrum .. men icke! hehe

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är så skönt med ansiktsmasker =)

2008-11-20 @ 14:46:19
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0