Hjälpa mamma

Godmorgon mina små korvar ; )

Jag har precis vaknat och ska väl snart göra iordning lite frukost åt mig, idag blir det nog lite fil och Müsli. Efter det ska jag dammtorka hela huset, lovade nämligen mamma igår att jag skulle göra det så att hon inte slapp göra allting själv imorgon.

   Mammor har egentligen det jobbigaste jobbet i världen .. de jobbar som vanlig folk, men sen måste de jobba hemma också. Det ska städas, tvättas, diskas osv. Det är inte så konstigt att de inte orkar göra allting själv ibland och då är det bara att ställa upp. Det är väl det minsta man kan göra för sin egen mamma?!
Nog om det .. nu vill jag ha frukost : )


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

hey there =)



du vill inte beställa från forever 21 ? :D hiih.



pusss

2008-11-12 @ 13:53:14
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a *

jaa, jag har hittat en klänning, en tröja och kanske ett par skor ;D jag är jättesugen :P

2008-11-12 @ 14:25:07
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0