Hurra för Erik

Hallå, hallå : )


Jag hade ställt klockan tidigt idag för att dra iväg och träna, men när det väl ringde orkade jag inte. Jag tänkte "Nee fan jag sover lite till, måste ju vara pigg till utgången kväll!" och så stängde jag av klockan. Japp så går det ibland. Just nu kan jag ju säga att jag ångrar mig lite, det hade varit skönt att träna, men det får jag ta igen någon annan gång.
  Ikväll blir det i alla fall utgång med lite folk för att fira Erik 19års dag ; D GRATTIS!! Det kommer nog bli riktigt roligt, men jag SKA verkligen ta det lugnt med spriten ikväll. Sist var det fan inge bra alls, usch!
Ne nu ska jag röra på mig .. talk to you later
 

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0