Inte nudda golv

Godmorgon alla underbara läsare : )

Jag har precis vaknat och drömde sjukaste drömmen. Jag drömde att alla på min gamla gymnasieskola lekte inte nudda golv haha. Det var helt skumt, skolan hade satt upp massa stolar i hela ljushallen och alla elever höll varandra i handen medan de hoppade från stol till stol. Det var inte nog med det heller ... under hela leken spelade de kung fu fighting skit högt i högtalarna och alla sjöng med. Jag började nästan as garva när jag vaknade. haha



Ne nu ska jag göra iordning lite frukost till mig själv : ) Talk to you all later ..

PussPuss



Kommentarer
Postat av: Ida

haha vilken knäpp dröm. Sitter och småskrattar för mig själv bara av tanken!

2008-11-18 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0