Julpyssel

Hallå där mina underbara läsare : )

Ni kan ju inte ha missat att det är den 1:a advent nu den 30:e november.

Jag fullkomligt älskar denna period när alla jul grejer börjar komma in till affärerna, det är så himla mysigt. För några dagar sedan satt jag och pysslade ihop en advent ljusstake till älsklingen. Om inte jag köper sådana saker kommer det inte bli någon julkänsla i hans nya lägenhet och det finns tyvärr inte i min värld. Är det jul så är det!!

 



Jag är en riktig julnörd!! Jag måste alltid vara med och klä granen och fullkomligt älskar att pynta huset. Åhh vad glad jag är att julen snart är här. Älskar julen och allt runt omkring den.



Kommentarer
Postat av: johanna

ohh jag är likadan! Älskar att pynta, pyssla och allt det där :D Känslan runtomkring hela julen :D allt i affärerna, så himla mysigt =) Äntligen en som inte är så negativ ;D

2008-11-12 @ 14:27:09
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0