Kväller ..

Hallå på er!!

Vad har jag haft för mig idag? Ja .. till att börja med har jag varit nere på stan med Marcus. Han skulle leta efter julklappar och hittade faktiskt ett jätte gulligt litet SPA-paket till henne. Något mer blev det inte .. jag hittade dock den perfekta julklappen till min brorsa men det skriver jag nog inte om här, utifall att han läser detta.
   Annars har jag nyss ätit kvällsmat och tänkte mysa ner mig framför TV:n ett tag. Tänkte att jag fixa en kopp varm choklad med lite riven mörk choklad på toppen, Mmmm!!
Senare ikväll måste jag nämligen ut i det här kalla vädret igen för att hämta mamma, hon är på någon middags tillställning nere på stan. Tills vidare .. ha det underbart!!


PussPuss


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0