Mys med fru Carolin

Hallå hallå : )

Jag har precis kommit hem från frugan Carolin <3 Jag åkte dit direkt efter spinningen. Det var jätte mysigt .. hade inte träffat henne på länge. När jag väl kom dit hade hon lagat spagetti med köttfärssås till mig, visst är hon underbar?
Sen la vi oss i soffan framför TV:n och snacka skit samtidigt som vi tittade på 2½ men, vänner, bonde söker fru och såklart grey's anatomy. Det blev en perfekt myskväll med frugan. Nu ska jag nog ta och ringa babe och sen blir det sängen.
Talk to you in the morning ...


PussPuss



Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

Tack så mycket <3<3

2008-11-20 @ 09:07:54
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0