Nätverksproblem

Godmorgon alla läsare : )

Igår kväll tränade jag spinning och efteråt mötte jag upp Ulle vid Spicy hot och käkade. Vi hade det jätte trevligt och snackade om allt och ingenting typ. Men när jag om hem hade jag inget Internet så jag kunde inte blogga. Nu när jag vaknade hade jag inte det heller .. det resulterade i att jag blev skit irriterad och testade att starta om både modemet och routern igen.(Jag testade det igår kväll med) men lyckades inte. Desperat ringde jag därför min brorsa och vi bökade fram och tillbaka. Fick nämligen klättra upp på bokhyllan och koppla Internetsladden som går från modemet till routern, in till min dator istället. Då minsann fick jag Internet!

Vi startade då om routern utan att ha Internetsladden inkopplad. Därefter kopplade vi tillbaka sladden och jag kopplade då manuellt bort mitt trådlösa nätverk från datorn. Sedan startade jag om allt och anslöt till närverket igen och nu har jag äntligen Internet.
Hahaha vilken intressant historia ... ne nu ska jag ta och äta lite frukost, för det har jag inte haft tid med än.


Talk to you later

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha mkt intressant :D



Hm jadu, jag har jobbat för hårt ;) Nejmen jag har ont i huvudet för jag har träningsvärk i axlarna ;) haha. intresting;)

2008-11-27 @ 13:01:55
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0