Nu har vägverket gjort det

Hallå, hallå!!

Jag har precis kommit hem. För att komma hem använde jag mig utav E18. Jag har inte åkt där på några dagar nu och blev lite förvånad när jag upptäckte att de har ändrat hastigheterna. Jag visste ju att det skulle hända förr eller senare, bloggade till och med om det för ett tag sen.
   En sträcka borta vid bäkby har ändrats från 90 till 100km/h, en lite sträcka mitt inne i stan har höjts från 70 till 80km/h .. men det mest förvånande av allt är att vägverket har SÄNKT hastigheten över vallbybron från 90 till 80km/h. BRA GJORT!


Alla hjöningar av hastigheten får dock tummen ner!

OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ohh de visste jag inte :P ajja, tuta och kör :P nerå!

2008-11-13 @ 21:43:57
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

mitt inne i stan var kanske att ta i

2008-11-16 @ 01:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0