Sen update

Hallå där mina små korvar ; )

Förlåt för den sena updaten .. men jag har inte haft något Internet på hela morgonen.
Igår kväll träffade jag som sagt några gamla klasskompisar för att fika tillsammans. Det var jätte mysigt och trevligt. Detta måste vi göra om snart igen ; )



 
 


Det blev lite sent igår så jag hann inte blogga när jag kom hem. Efter fikat träffade jag nämligen min bror ett tag och sen blev det dags att krypa till kojs.
   Ikväll ska jag och Carolin träna järnet. Vi ska först gå på ett ki box pass och direkt efter ska vi gå på yoga. Det ska verkligen bli skit skönt, jag känner mig nämligen lite stel i ryggen.
Nu ska jag fortsätta titta på våra bästa år .. talk to you later ...

PussPuss


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

jag ska också träna kibox-passet idag :D äntligen! Vi ses där :D

2008-11-11 @ 13:03:34
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Julia

haha ja då lär det verkligen gå hem ;) hehe

2008-11-11 @ 13:05:34
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0