Sorgsen

Godmorgon !!

Jag har precis vaknat ... det är så himla skönt att få sova ut på söndagarna efter helgens arbete. Men idag vaknar jag med lite sorg i hjärtat faktiskt. Igår var det nämligen min sista dag på praktiken! Jag har trivts så otroligt bra där och vill egentligen inget mer än att stanna kvar. De är egentligen i behov av personal just nu, så vi får se vad chefen säger. Hon ska skicka hem ett brev till mig nu i veckan med min utvärdering och en av frågorna på den är om jag bli anställd. SPÄNNANDE ; )
   Ne nu ska jag äta frukost ... talk to you later

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Carne

Hoppas du blir anställd;)

2008-11-16 @ 14:31:16
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos! [:

2008-11-16 @ 19:13:50
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0