Stukat hälsenan?

Godmorgon ; )

Jag känner mig jätte pigg idag .. ska faktiskt till och med iväg och träna om ungefär en timme tänkte jag : ) På senaste tiden har jag fått dåligt samvete om jag inte tränar regelbundet.
Föresten .. är det någon som vet om man typ kan sträcka hälsenan eller typ stuka den?? För igår efter spinningen hade jag skit ont i den. Det typ dunkade och höll på. Det var faktiskt lite läskigt! Det kanske beror på att jag kör bil konstigt .. har foten i fel läge eller något sånt. Det är skit skummt, jag vet, men något knasigt har jag ju gjort med den. 
Ne nu ska jag dra på mig träningskläderna och börja göra mig klar ..



PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0