Time for a change


Ni kan väl inte ha missat att USA står inför ett historiskt presidentval, och att Filip och Fredriks ska hålla en ca sju timmar lång valvaka i direktsändningen? Valvakan startar imorgon kl. 23:20 och pågår fram till 06:30 förutsatt att valresultatet är klart, annars kommer programmet att fortsätta. På kanal 5:s hemsida kan man läsa att Filip och Fredrik kommer att få valresultaten kontinuerligt uppdaterade från ABC news.
   Det har varit mycket snack om att Obama kommer att ta hem det här valet och bli USA:s första svarta president. Många är på hans sida och visar öppet sitt stöd med t-shirtar och pins. Några av mina släktingar där borta gör det och särskillt kändisarna visar sitt stöd.
Vad tror ni, vinner Obama?


Drew Barrymore tycker att det är tid för förändring


Sarah Jessica Parker, Beyonce och Halle Berry visar sitt stöd


Scarlett Johansson och Kate Walsh gillar också Obama




Kommentarer
Postat av: kicke!

javisst äre så, är ju så illa tvungen när man är så långt bort från alla :(

2008-11-03 @ 19:03:18
Postat av: kicke

oj va opratglad jag verkade i den förra kommentaren som försvann nånstans :D roligt att du hitta mig å skrev nåt iaf! allt väl? å avslutningsvis så vinner nog obama! ha det

2008-11-03 @ 19:10:39
URL: http://jagjagarsimba.blogspot.com/
Postat av: M a r l e n e

Jag hoppas verkligen att Obama vinner.. Men jag vågar inte hoppas för mkt.. Håller tummar och tår iaf.. Men jag vet inte om jag orkar kika på valvakan med Filip och Fredrik däremot. Kul idé och såklart att det är dem som ska ha den! Ska du titta?

2008-11-03 @ 21:50:39
URL: http://masquerade.webblogg.se/
Postat av: Irena

va bra ;)!!

2008-11-04 @ 11:57:43
URL: http://irenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0