Ulle-bulle

Hallå alla läsare!!

Jag har precis kommit hem från Ulle .. jag sov nämligen hemma hos henne igår. Det är så himlans smidigt att ha en kompis som bor mitt inne i stan ; ) Det är bara att traska hem från krogen så är man hemma hos henne på några minuter.
   Idag ska jag bara ta det lugnt, känner mig lite små seg ... men som sagt jag tog det faktiskt lugnt igår, så någon värsta baksmälla har jag inte. 

Kvällen började med lite förfest hemma hos Ulle medan vi gjorde oss klara, sen drog vi vidare till Robin och sen blev det Blue moon bar och sist men inte mist bar det av till subway ; D. Tyvärr glömde jag kameran igår så det blev inga bilder : ( Jag vet, det är skit störande.


Ni får en bild på mig och Ulle från studenten istället .. bara för att den dagen var underbar ; D





Kommentarer
Postat av: Robin

Jag hittade er fina lapp kan man säga.

2008-11-29 @ 14:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0