Tvättid

Godmorgon alla läsare : )

Igår kväll hängde sig mig blogg totalt. Allting var helt knäpp och man kunde inte göra någonting. Var det någon annan som också hade det problemet?
   Nog om det .. Just nu sitter jag här framför datan och dricker mitt varma röda te medan regnet slår mot rutan. Nu är det verkligen riktigt filmväder ute. Det är mörkt, blåser och regnar. Tror faktiskt jag ska ta och titta på en film nu och mysa lite i soffan. Klockan tre har jag nämligen tvättid så man måste ju passa på att mysa lite innan ; )



Undra hur det kommer gå där nere i tvättstugan idag ... normalt brukar ju mamma fixa sånt ; )
Men det går ju inte längre när man är här ute mitt i ingenstans, helt själv.



Kommentarer
Postat av: j

min blogg funkade fin fint =) hihi. Tvätta går nog bra ;D myyyysigt med film! Jag vill också, sitter påjobbet och tråkar!!!

2008-11-18 @ 13:22:55
Postat av: J o h a n n a *

jag råkade trycka på enter, så jag TROR kommentaren skickades :P de va iaf jag:P

2008-11-18 @ 13:23:33
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Ja filmmys är perfekt en regnig dag!

2008-11-18 @ 13:50:09
URL: http://aless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0