Älskar livet

Hejsan alla gulliga läsare

Jag har precis kommit hem från sthlm och skolan.
Jag älskar verkligen min nya skola, och tackvare att vi är en såpass liten klass har vi redan fått ganska bra sammanhållning tycker jag. : ) Det är verkligen jätte roligt och positivt!
   Vi fick arbete väldigt mycket praktiskt, idag med, och jag gjorde bort mig två gånger! MEN jag fick faktiskt de svåraste uppgifterna. Det känns lite som om min lärare vill kolla vad jag kan. Han verkar vilja pressa mig till att ta risker, som om han "vet" att jag egentligen kan!

Men det är jag inte så säker på(kan ju typ ingenting), det är bara en känsla jag får ifrån honom hehe.
   Idag har jag för övrigt jätte mycket att göra, jag måste läsa massa sidor i boken och göra klart ett frågepapper. Men det är inte nog med det, jag måste även öva praktiskt hemma ikväll.
   Detta blir nog tyvärr det enda inlägget idag eftersom jag har så mycket att göra, men imorgon har jag planerat att lägga upp lite roliga grejer, så håll utkik ; )

PussPuss


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

låter kul :)

2008-09-10 @ 20:09:46
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0