Babybelle uppdaterar

Hejsan alla läsare!

Nu i helgen har det varit dåliga uppdateringar, jag vet, men nu kommer det lite smått och gott!
   I fredags skulle jag ju ut på krogen med min kompis Ulle, men vi kom inte så långt ; ) haha. Vi började förkröka hemma hos henne och helt plötsligt var vi as packade och skrattade åt precis allting!

Vi beslöt oss då för att skita i krogen, eftersom vi förmodligen inte ens skulle komma in, och gick ner på stan och käkade på subway istället! Det var skit gott, även om man började må illa efter några tuggor!
Jag hade skit trevligt även fast vi inte gick ut, älskar den där bruden <3 Malmö snart då? haha
   Snart ska jag ner på stan och möta min brorsa och sen blir det nog bara till att ta det lugnt hemma. Skola börjar ju imorgon ... Scary !!

Här kommer lite bilder från i fredags ...

PussPuss


 
Jag         och         Ulle






Kommentarer
Postat av: molly

sv: Åh, tack så mycket!

2008-09-07 @ 18:14:20
URL: http://mews.blogg.se/
Postat av: linda

yes yes :) händer ikväll?

2008-09-08 @ 16:36:18
URL: http://lindanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0