Börja jympa?

Godmorgon bloggen : )

Jag känner mig på strålande humör idag! Detta kan bero på att jag och Fru Carolin kanske ska prova på Friskis&svettis senare ikväll. Jag undrar om det är något för mig!
   Jag har dansat så länge jag kan minnas, men tänker inte förtsätta dansa denna "termin". Det är sorgligt som fan, jag vet, men jag känner att jag inte får ut någonting av den längre. Visst, det är alltid underbart att dansa, man blir skit glad och sådär, men jag kommer inte längre i utvecklingen och då känner jag att det är dags att lägga det på hyllan.
Dansen kommer alltid vara ett underbart minne i mitt liv som jag alltid kommer att vara tacksam för, men nu börjar man bli gammal och måste gå vidare! ; )
   Jag har alltid varit lite emot Friskis&Svettis, för jag har alltid tyckt att det verkar så fånigt, men jag ska ge det en chans.
Jag kollade runt på deras hemsida och tror nu faktiskt att Friskis&Svettis kan passa mig riktigt bra! De har jätte mycket olika aktiviteter att bjuda på. De har båda Spin, box, och yoga.
Vi får väl se hur det blir...Nu måste jag i alla fall slänga i mig lite frukost.

Talk to you later...
PussPuss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0