Första skoldagen avklarad

Hejsan alla mina gulliga läsare!

Jag har precis kommit hem från sthlm och min nya skola. Så skönt att äntligen vara hemma igen och få sätta på sig mjukisbyxorna ; ) Jag glömde tyvärr att ta kort på dagens outfit imorse, det blev så stressigt med tåget osv., jag får ta kort någon annan dag istället!
   Nu kanske ni vill veta hur min första skoldag var! Ja, till att börja med var det lite läskigt att åka tunnelbana helt ensam och försöka hitta rätt adress, men allt löste ju sig tillslut! Jag var till och med 40 minuter för tidig! hehe

Jag undrar faktiskt lite vad jag har gett mig in på nu! Det var sjukt mycket vi gick igenom idag, och våran läraren skrämde upp oss riktigt rejält. "Detta ska ni kunna och så är det bara. Det ska sitta i ryggmärgen och ni ska kunna göra de och de och de med förbundna ögon!"
Det kommer bli sjukt mycket plugg nu varje dag, bara ikväll måste jag läsa 50 sidor, helst ännu mer, plus att jag ska försöka lära mig allt vi skrev ner under dagen.(Typ 8 fulla sidor ett kollegieblock)

Ni får ha lite förståelse att det kanske kommer arr bli dåligt med uppdateringar nu ett tag, men jag ska försöka att skriva om hur allt går och lite till ; )

Nej nu måste jag sätta mig och plugga! Talk to you later ...




PussPuss


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

ser du vem det är i min blogg? :D

2008-09-08 @ 21:41:11
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Japp =) hihi. bilder kommer när de ser fräschare ut!



Ha de så bra i skolan:)

2008-09-08 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0