Gó och glad ... geisha choklad

Hejsan alla läsare!!

Jag har precis kommit hem från Friskis&Svettis, där jag körde ett 75 minuters spinning pass. Det känns så himla skönt att ha kommit igång med träningen igen!
   Tidigare idag var jag ju med min barndomskompis Erica och vi hade jätte trevligt tillsammans. Först tog vi en tripp till hälla shopping och köpte lite små godis(Jag köpte även en jätte gullig väska).

Efteråt åkte vi hem till henne och tittade på film och snacka skit. Vi hade ett ganska långt samtal om gamla bekymmer ; ) haha, det är alltid kul att prata om gamla minnen tillsammans.
   Snart kommer Kim hit ett tag och senare blir det nog bara att ligga framför TV:n..
Vi hörs senare babes ...


PussPuss


Dagens outfit
Tunika från Zara
Linne från Gina tricot
Jeans från Bik Bok

 

Dagens inköp: väska från H&M 129:-



Kommentarer
Postat av: Johanna

Väskan va skitsnygg :D



Svar: jag ska plugga upp matte a, fick ju bara vg ;P hehe.

2008-09-03 @ 22:11:40
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0