HELT SLUT!!

Hejsan mina små korvar ; )

Jag har precis kommit hem från Friskis&Svettis, och jobbigt var det!
Jag och Carro bestämde oss för att köra deras Ki Box pass ikväll och emellan åt trodde både jag och hon att vi skulle dö. Haha
   Jag har typ inte rört mig på hela sommaren. Jag känner mig väldigt otränad just nu och känner att jag vill komma igång med träningen igen! Cyklat väldigt mycket har jag dock gjort i sommar, men inte tränat!

   Svetten rann som jag vet inte vad under detta pass, och efteråt kändes det att vi verkligen hade tränat.
Detta ska vi definitivt fortsätta med!! Carro och jag kommer att bli värsta fit. Beach 2009 here we come! ; )






Kommentarer
Postat av: Lia

älskar ki box :D

2008-09-02 @ 20:21:47
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0