HELVETE

Hallå där mina små korvar

Vet ni vad? Jag har blivit sjuk!!

Näsan rinner och jag har skit ont i huvudet nu, orka säger jag bara!
Jag har haft lite känningar i halsen några dagar nu men det har inte varit något problem, tills på lunchen idag. Jag kände hur jag blev sämre och sämre, och på tåget hem nu från sthlm trodde jag att jag skulle dö. Näsan rann och kroppen var helt slapp och gjorde sådär lite små ont, ni vet. Jag kände mig helt kraftlös!
   Nu måste jag försöka få i mig lite mat så att jag får mina krafter tillbaka ... lite senare ikväll kommer lite skvaller om min nya klass! haha
Talk to you later ...

PussPuss

 
Dagens outfit
Linne från H&M(syns knappt)
Kofta från Gina tricot
Midjebälte från Gina tricot
Jeans från Bik Bok




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0