Jag har inte dött!

Hejsan alla läsare!

Jag har inte dött, jag har bara varit jävligt seg och bakis och bara legat i sängen hela dagen.
   Men nu är det nya tag igen. Jag ska strax ner på stan och träffa Sofia och ta några drinkar tillsammans och bara umgås. Det kommer att bli skit trevligt, träffar ju inte henne så ofta men när vi väl gör det är det som om vi aldrig varit ifrån varandra på något sätt.
   Natten var i alla fall hur kul som helst och det var underbart att träffa så många av sina vänner samtidigt. Detta får vi ta och göra om snart!
Det bästa på hela kvällen var nog när vi, eller okej JAG, satt och sjung Disney-låtar i mikrofonen med världens inlevelse, haha. "Du skulle ha fått en guldbiljett i Idol"

Det var väl lite att ta i, men tack för alla komplimanger!
Nu måste jag börja fixa mig ... men har ni lite bilder från igår.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0