Jag trodde att jag skulle dö!

Hejsan alla underbara läsare

Jag har precis kommit hem från skolan och sitter nu och äter på en blåbärsmazarin, mums!
   Idag i skolan överraskade läraren oss med ett oförberett pouring-prov. När han ropade att det var min tur trodde jag att jag skulle dö. Jag blev helt plötsligt jätte nervös, skakade och fick skit hög puls.
Hur det gick kanske ni undrar? Ja, jag satte 2 av 10 haha, vilket skämt. Men jag är fan glad för det var jätte många som inte ens klarade av att sätta en. Den bästa i klassen satte 4, så jag är faktiskt ganska nöjd ändå.
   Idag skickade läraren med oss tre papper med massa frågor på, så kvällen blir ganska fullspäckad, men jag ska försöka lägga upp nått skoj lite senare också ; )



PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0