Kan inte någon utrota förkylningen?

Godmorgon babes ; )

Jag kan ju börja med att skriva att jag mår för jävligt. Usch, vad typiskt att bli sjuk nu när jag precis har börjar skolan.
 Jag hoppas verkligen att jag bli bättre tills på måndag, för jag har fan inte "råd" att missa en dag i skolan. Varje dag går vi igenom skit mycket olika grejer, bara första dagen skrev vi ju runt 8 sidor i våra kollegieblock. Om man är borta en dag missar man även så mycket praktiskt! De sista timmarna i skolan brukar nästan alltid bara vara praktiska. 
 
Men men ... jag tänkte gå och käka frukost nu och sen går jag nog och lägger mig igen. Känner på mig att detta kommer att bli en skit rolig helg (NOT).
Talk to you later ...

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

HOPPAS du blir frisk snart :) Skulle vara skitkul att se dig på boxen också :D Ha de bästa, krya på dig!!! Drick mycket TE!

2008-09-12 @ 09:01:54
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0