Kvälls bloggning

Hejsan alla där ute ; )

Jag har faktiskt precis kommit hem från sthlm. Vi drog över lite på tiden i skolan och efteråt träffade jag min sötnos till stockholmare Sofia <3 Vi gick runt lite på stan, käkade och sen blev det även en kvällsfika på det!
   Vi käkade på Sushi Bar, och det var andra gången i mitt liv jag åt sushi faktiskt! Sist jag åt det var för 4-5 år sedan, haha, så det var en riktigt upplevelse. Det jag blev mest förvånad över var att man blev så mätt av så lite. Jag fick typ trycka i mig de sista två bitarna. Men sushi var helt okej faktiskt, kanske lite smaklöst men jag gillade det ändå!
   Nej nu måste jag få lite skörhetssömn ; ) Lägger upp lite roliga bilder imorgonbitti!


PussPuss




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hello :) Sushi är faktiskt ganska gott :) Så svar på din fråga :) Jag delade med en som heter sanna. Hon köpte två par stövlar för 399:- st sen betalade jag uggsen försig. Då blev det mkt billigare :D dem har ju asmkt fina skor där!!! :D Hur har du det i skolan? Längesen vi sågs nu!!! Ta en fika någon kväll kanske? :)

2008-09-19 @ 08:39:43
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0