"Länge leve mångfalden", eller?

Hallå där!

Jag sitter här och snörvlar och tänkte snart krypa till kojs så att jag kanske mår lite bättre till morgondagen. Det är otroligt skönt att det är helg nu i alla fall, så att jag får vila upp mig tills måndag igen. Jag går nämligen bara måndagar till torsdagar, fast idag snackade min lärare om att vi kanske kunde lägga till en extra del på fredagar. Detta skulle i så fall börja nästa vecka och man får välja själv om man vill gå det eller inte. Jag har inte riktigt bestämt mig än, det är ju så himla skönt med långhelger .... speciellt när man måste pendla





Men det var inte det jag tänkte prata om, jag tänkte berätta lite om min nya klass!
Jag kan börja med att säga att vi är en grupp ungdomar med väldigt olika personligheter.

"Länge leve mångfalden", eller?

Vi har en "brat" som går minst två gånger i veckan på Sturekompaniet eller Berns(äger förövrigt en sprillans ny BWM också) Vi har några blyga personer som inte riktigt syns och tar så stor plats och vi har såklart även några extroverta personer som tar väldigt mycket plats. 
   Erkänner: Det finns en person i min klass som jag har skit svårt för. Jag kan inte riktigt sätta fringret på vad det är jag stör mig så mycket på, men ibland jag blir oxtokig.
   En sak jag, i allmänhet, har väldigt svårt för är dumma, ointelligenta människor. Jag blir verkligen frustrerad när folk frågar självklara frågor osv. och denna person är precis så.
Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig mot honom/henne heller, för alla pratar verkligen med alla i klassen, men jag känner faktiskt att jag inte vill prata med honom/henne över huvudtaget. Är jag en ond människa för det?
De gånger vi har pratat med varandra sägs inte mycket, det vill jag lova! Det som sägs är så himla tråkigt och ointressant att jag säger mest "mm" åt allting hon/han säger!

Ne mina små korvar, det får räcka så! Jag vill inte skriva för mycket och känner samtidigt att det är dags att gå och lägga sig och försöka bli frisk igen!


PussPuss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack :)

2008-09-11 @ 22:25:40
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0