Läskigheter

Godmorgon alla läsare

Jag har precis vaknat och ska snart äta lite frukost, men först ville jag skriva lite om en skit läskig film jag såg här om dagen. The Strangers! Usch, jag satt helt spänd och skrek hela tiden.
Det är en riktig psykfilm, så om gillar ni sånt ska ni verkligen se denna film.
   Jag tyckte den var jätte obehaglig och jag hade faktiskt lite problem med att somna efteråt. Det obehagligaste med filmen var alla masker, jag hatar verkligen sånt. Jag blir alltid skit rädd om psykpersonerna i filmer har masker på sig, och det har de i denna film, USCH!!





Se denna film om du vågar : P haha


Kommentarer
Postat av: E x p r e s s ☆ Y o u r s e l f

Vad tyckte du om den här filmen? Funderar på att se den ikväll faktiskt. Vågar man se den själv? :)

2008-09-01 @ 13:13:17
URL: http://sandorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0