Mixologi

Hallå, hallå

Jag är helt slut i huvudet och var tvungen att ta en paus från mitt pluggande. Jag tror jag kommer att gå och lägga mig väldigt tidigt ikväll. Jag håller nämligen på att somna i mina anteckningar. 
   Jag tänkte berätta lite kort om skoldagen innan jag gör mig redo för lite läsning i sängen ; )
Idag jobbade vi nästa bara med praktisk mixologi. Det var verkligen skit roligt, tiden går så pass mycket fortare när man gör någonting, istället för att bara sitta och lyssna och skriva massa saker. Man lär sig dessutom mera av att se och utföra olika uppgifter, det tycker i alla fall jag!
   Det mesta vi gjorde idag smakade väldigt gott, förutom nån jäkla mint blandning jag fick göra, bara för att kolla om mint passade ihop med whisky ... svar: NOT haha
   Jag summerar: dagen var väldigt rolig och lärorik. Jag ser fram emot vad som komma skall ...

Här är lite bilder från morgonens mixologi timme!


 





Kommentarer
Postat av: Louise

Va roligT! :D

Vill du bli bartender?



ah, okej. Samma här, tidigt tid på jobbet! :P

2008-09-16 @ 20:27:23
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0