Nya tag!

Hallå i stugan!


Jag vet att ni kanske börjar bli trötta på att höra allt om vad jag gör i skolan, men jag måste ju faktiskt berätta hur det gick på den praktiska tävlingen idag.

   Krögaren kom aldrig, vilket var lite tråkigt, men vi hade tävlingen i alla fall. Jag vann den tyvärr inte och är så jävla besviken på mig själv för det. Men jag tror  faktiskt att jag kom tvåa för min lärare sa att han blev jävlig imponerad av mig idag och tog till och med en av mina drinkar till sin lunch ; )
   Jag är en sån person som lägger skit höga krav på mig själv. Misslyckas jag med någonting kan jag bli så himla frustrerad och arg på mig själv att jag inte kan tänka på annat på flera veckor. Det är just därför det blir så himla jobbigt när min lärare jämt låter mig göra de svåraste grejerna. Om jag också hade fått gjort nått så simpelt som en Sex on the beach eller Cosmopolitan hade jag kanske vunnit ju!
   Ne usch, nu orkar jag inte bry mig mer om det här. Jag ska verkligen försöka lägga det bakom mig och ta till nya tag tills imorgon!
 Nu ska jag plugga lite ... Talk to you all later ...


PussPuss


Kommentarer
Postat av: Kusin Andrea

assa iso du ar sa himla duktig och ambitios! jag blir helt impad av ditt pluggande och din vilja =) det spelar ju ingen roll om man inte vinner alla ganger! du vet ju att du kan och som du kampar sa kommer du bara bli battre och battre =D

2008-09-23 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0