Taggad!

Hejsan alla underbara läsare!

Så sjukt skönt det är att vara hemma nu igen.
Mitt tåg hem från sthlm går 16.07 varje dag, och idag slutade vi lite senare än vanligt så jag sprang från kungsholmen till centralen och precis när jag kommer ner till spåren hör jag hur mitt tåg visslar för att köra iväg! 

"NEJ, NEJ, NEJ, NEJ, NEEEJ STANNA" Skriker jag lite små högt för mig själv och kutar mot tågdörren och hann precis med ; P Så fort jag kom innanför dörrarna började tåget rulla!
   Idag var skolan verkligen skit rolig. Vi arbetade väldigt mycket pratiskt de sista timmarna och hade även en liten tävling i slutet.

Imorgon kommer vi träna ännu mera praktiskt och jag känner mig verkligen taggad och motiverad nu!
Jag ska tammefan bli bäst i klassen!! Jag kommer verkligen att kämpa sjukt hårt för det här nu, whatever it takes!

Nej nu måste jag göra min läxa och läsa igenom dagens anteckningar ...


PussPuss

 

Dagens outfit
Tröja från Kappahl
Sjal från H&M
Jeans från Bik Bok
Skor från Fred Perry


Kommentarer
Postat av: linda

tack :)

2008-09-09 @ 20:05:19
URL: http://lindanord.blogg.se/
Postat av: Anonym

va är det för skola du går i?

2008-09-09 @ 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0