Pluggar ..

Hejsan alla goa läsare!

Jag sitter här och pluggar för fullt, men kände att jag behövde ett litet break. Jag ska snart hoppa ner i sängen och läsa lite i läroboken och sen blir det till att sova.
   Har ni tänkt på hur mycket bättre det går att plugga när man har någonting att tugga på? Jag är en riktig sucker för mörk choklad, så det är ju såklart det jag använder mig av när jag pluggar. Idag blev det den Lindt Excellence 70%,  den är underbart god!
När jag var liten hatade jag att plugga och det var då jag kom på knepet med godis. Jag brukade ha en lite skål med lösgodis framför mig, och varje gång jag kunde något/svarade rätt så fick jag ta en godis ur skålen. Jätte bra idé va? ; P
Det fungerade faktiskt rätt bra.
   Ne nu ska jag ta och krypa ner under täcket och läsa lite ...


PussPuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0