Skräck och ångest inför morgondagen!

Hallå alla gulliga läsare!!

Jag har precis kommit hem från skolan, vi fick sluta lite tidigare idag så jag hann ta det tidiga tåget hem. Och tur var väl det eftersom jag har så jävla mycket att göra ...
   Nu börjar jag verkligen känna hur jävla mycket saker vi har att lära oss. Veckorna har gått så himla fort, och nu gäller det verkligen att plugga stenhårt hela den här veckan. Varför? undrar ni säkert!
   För det första kommer det att komma en krögare till skolan imorgon och titta på när vi ska ha en lite praktisk tävling. Gillar han någon av oss kommer han erbjuda den personen lite praktik på hans ställe. PRESSURE!
   För det andra har vi ett prov på måndag om typ allt vi har lärt oss hittills, plus att vi kommer ha ett litet praktiskt prov samma dag.

Jag ber till Gud att allt kommer gå skit bra, jag vill verkligen visa både krögaren och min lärare imorgon att jag vill och att jag kan! Önska mig lycka till!!

Nu måste jag plugga sönder ; P Här har ni lite bilder från våran förra tävling i torsdags:


 


PussPuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas det går bra :D håller tummarna!

2008-09-22 @ 18:01:56
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0