Ont i fötterna..

Hejsan alla läsare : )

Jag har precis kommit hem från stan och har jätte ont i fötterna. De är lite ömma från min springrunda igår också.
Idag var jag mest sällskap åt Daniel när han shoppade loss. Två par skjortor och en skit snygg klocka blev det åt honom. Lite senare mötte vi upp Anton och käkade på Vivaldi, en sallad blev det såklart för min del.
Älskar salladen på Vivaldi, man får göra sin egen mix: 5 valfria grönsaker och 2 olika kötträtter. Sallad, pasta, gurka och tomat ingår. Bor ni i Västerås så borde ni verkligen gå dit och prova deras sallad. Nu måste jag kila...
Talk to you later..
PussPuss



Dagens outfit
Tunika från Kappahl
Bälte från Gina tricot
Jeans från Bik Bok

 



Kommentarer
Postat av: E x p r e s s ☆ Y o u r s e l f

Alltså jag blir typ jätterädd ibland. Mest om det är så att det blir plötsliga inlsag i filmen. Haha. Mycket sådant eller?

2008-09-01 @ 19:30:50
URL: http://sandorak.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså vivaldi VAR bra, nu de senaste gånger har de smakat skit rent ut sagt. Nästan så man tror att råvarorna har legat i flera dagar. Nej USH aldrig mer vivaldi.

2008-09-01 @ 23:07:14
Postat av: Gossip & Fashion

fint skärp :)

2008-09-02 @ 10:33:22
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0