Vilken garnish?

Godmorgon på er!

Jag har precis ätit frukost och filat mina naglar ; )
   Förmiddagen kommer att bestå av plugg, plugg och ännu mera plugg. Jag ska öva lite praktiskt idag också: prova några olika garnish varianter och även träna lite free pouring. Jag tror att jag har kommit på vad jag ska ha för garnish till min drink på måndag. Det kommer bli klockrent!
   På eftermiddagen ska jag försöka komma iväg och shoppa lite. Jag har nämligen sett en jätte gullig sjal som jag vill ha, sen får vi se som det blir något mer än det!
Talk to you later ...


PussPuss

  
En äppel garnish jag gjorde igår


Kommentarer
Postat av: Joni

Hur gjorde du det där? ser ju fett snyggt ut! ^^ Du får komma över någon gång och göra roliga drinkar ;)

2008-09-28 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0