Yeah I CAN shake ; )

Hejsan bloggen

Idag drog skolan över lite så jag har nyss kommit hem.

   Idag var det nästan bara teori i skolan, men på slutet av dagen hade vi en två praktiska tävligt och jag vann Shake-tävlingen, SÅ STOLT ; D
   När alla finalister(4 st) hade gjort sina drinkar frågade läraren alla andra i klassen vad de tyckte om våra prestationer. En tjej i klassen tyckte alla var bra för att hon klarade av att sila med en hand, men hon fick minus för att hon "grävde för mycket i sandlådan" hehe. (P.S jag brukar nästan jämt kunna sila med en hand, men det gick inte så bra när alla stod och tittade på, hehe Prestationsångest)
En annan tjej fick minus för att hon inte fick upp shakern förrens efter nån minut typ, och den sista tjejen fick minus för att hon också grävde för mycket i speedracket.

   Till slut sa en tjej i klassen "Isabelle var ju faktiskt skit snabb!" och då svarade läraren någonting i stil med "Ja det var hon. Hon var snabb, bestämd och jävligt professionell. Där var det verkligen inget fjantande" Han tog en lite paus och frågade vem klassen tyckte skulle vinna, sedan sa han "Jag tror fan Isabelle ta hem den här!"
Jag dunkar näven i bardisken och säger "Oh yeah!" hahaha I CAN shake ...
   Japp så såg min skoldag ut i stora drag ; ) Nu tänkte jag ta ett bubbelbad och sen måste jag plugga lite..



PussPuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0