Chocolate fudge brownies

Hallå där : )

Mina brownies blev faktiskt lyckade. Det smakar dock väääldigt mycket choklad ; P Blev lite illamående efter smakbiten, men det blir nog mycket bättre när man har en klick grädde till som jämnar ut det hela.
Det godaste av allt är att det är hela hasselnötter i smeten. Det är så mysigt när det kommer en krispig nöt att tugga på, haha jag vet att jag är lite speciell ; )
Hur som helst gjorde jag klassiska rutor av halva kakan sen skar jag ut en rund bit som jag ska bjuda släkten på imorgon. Det blev väl därför lite som en choklad tårta istället. Men jag tyckte det var bättre att göra så eftersom då kan man välja själv hur stor bit man vill ha : ) hehe
Här kommer några bilder på mästerverket. 




Kakan och den blivande fudgen(glasyren)


Mums ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0