Chocolate cheesecake muffins

Japp nu har jag bakat och det gick väl sådär haha ...
Jag bakade chocolate cheesecake muffins för första gången och de blev makalöst goda. Men jag gjorde lite felberäkningar ; P För det första hade jag bara bullformar hemma så jag körde på det och för det andra hade jag i för mycket smet i formarna. När de kom ut ur ugnen var det nämligen ihopväxta haha

En sak är säker .. nästa gång jag gör dessa blir det antingen i riktiga muffinsformar, med mindre smet i varje, eller så gör jag dem i en muffinsplåt!



In i ugnen


Färdigt och ihopväxt,  men åh så gott ; )



Kommentarer
Postat av: micki

Mmm, det där såg inte helt fel ut.

2009-05-20 @ 18:40:37
URL: http://mickicasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0