Kärt återseende!

Hallå där : )

I-gårkväll mötte jag upp en gammal kompis i Vasa för att dricka lite vin och "catch up" med varandra.
Det var hur trevligt som helst och det blev många känsloladdade samtalsämnen, men det behövde nog både hon och jag.

Jag tror det är väldigt viktigt att man faktiskt kan ventilera sina tankar, synpunkter, funderingar och problem med någon som är lite med utomstående i frågan. Att får ett annat perspektiv på saker och ting skulle man kanske kunna säga.

 

Idag skiner solen och jag ser fram emot våren mer än någonsinn!







Kommentarer
Postat av: mammi

kul att du rensar hjärnan med kompisar.tänker varje dag på dig. Kram.

2011-01-23 @ 13:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0