ÄCKLIGA MÄNNISKOR

Vet inte om ni har hört om det än, men några äckliga människor här i Västerås har torterat en stackars liten hjälplös katt så allvarligt att den var tvungen att avlivas. När man får reda på sånt här blir man bara så jävla arg, i alla fall jag!

Jag förstår inte hur man kan göra något så hjärtlöst och brutalt. Jag blir äcklad! Detta är verkligen ett bevis på att människor är dumma i huvudet.

Kattens matte har polisanmält händelsen och gick ut i aftonbladet med att hon skulle skänka 20 000 kronor till den som hade värdefull information i jakten på kattens mördare! Läsare blev så djupt berörda och kände att de ville hjälpa till, så nu är summan uppe i 60 000 kronor. Det kanske finns hopp för mänskligheten trots allt.
   Allt jag har att säga om det här är att de personerna som ligger bakom detta borde ruttna i helvetet.

Hoppas ni blir påkörda och får ligga länge och lida på vägen, då kanske ni vet hur det känns .... det är inte mer än rätt!! Äckliga människor!!!





Kommentarer
Postat av: Johanna

sjit va äckligt, jag blir helt illamående av att läsa detta :S Fyfan asså. Man skulle vilja plåga dessa människor så jäävla mycket! ohhh. det finns inga ord.. ondska. fyfan!

2008-08-18 @ 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0