Älskar katter

Godkväll bloggen

Jag håller på att laga mat och ska efter det röra mig hem till Carolin. Vi ska bara kvälls mysa tror jag ; ) Vi får väl se vad som händer.
   Jag har även nyss matat "min katt". Varje kväll kommer det en skit gullig katt hem till mig på baksidan. Han/hon är så himla söt och spinner bara av att man tittar på honom/henne.

Jag undrar vems katt det är, det kan vara en av grannarnas för de hade en sådan katt för ett tag sen, men den måste ju vara jätte gammal nu. Katten är ganska smal och sådär och verkade dessutom vara jätte hungrig nu ikväll så jag undrar om den ens har något hem. Den har inget halsband heller.

Om ingen äger honom/henne står min dörr alltid öppen för fyrbenta små vänner ; ) Älskar katter <33


PussPuss

  
Visst är han/hon underbar? : )


Kommentarer
Postat av: melinda

hahaha de va en rolig fråga :D

nää allt är dallrigt, eller inte dallrigt men när man klämmer på magen känns det som bulldeg haha...

2008-08-23 @ 00:19:18
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Frugan

Hej min fru, ska vi ta och ses nu i veckan över en fika kanske ? Tänkte om du ville komma ner på stan nån dag efter jag har slutat skolan :) Föresten , om vi ska göra tatu så skulle den dära killen som david beccas nya , han skulle nog kunna göra på oss fett biligt :) Älskar dig gumman och saknar dig <3

2008-08-24 @ 02:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0