Baka, baka liten kaka

Hejsan bloggen

Jag sitter och dricker det som är kvar av min latte.
Imorse, eller snarare vid kl. 12, bakade jag nämligen en morotskaka. Älskar denna kaka, det är det bästa jag vet. Varje gång jag fikar ute är det alltid latte och morotskaka som gäller för min del!
Jag kan förövrigt tala om att den smakade himmelskt, hittade receptet i en tidning från ICA faktiskt.
   Har ni inget bättre för er att göra nu när det är regn och rusk ute så rekommenderar jag er att baka något gott, om inte för din egen del så för någon annans. Hemlagat är alltid uppskattat och bland det godaste som finns : )


   


Kommentarer
Postat av: johanna

MMMM ser verkligen jätte gott ut :D

2008-08-08 @ 08:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0