Beskriv dig själv..

Fundering:

Jag sitter och håller på att komponera ihop ett personligt brev om mig själv, men jag vet knappt vart jag ska börja någonstans!
   Jag brukar inte ha några problem att skriva vad jag tycker och tänker om saker, men när det kommer till att beskriva mig själv blir det så lätt överflödigt tycker jag.

För det första vill man inte låta skrytsam och för det andra vill man inte låta som om man inte tror på sig själv, för det gör jag ju verkligen. Personliga brev om sig själv ska ju inte vara så långa heller, man ska få ner det viktigaste på några rader och försöka sticka ut i mängden så de kommer ihåg en. Det är ju svårt att veta vad folk vill höra om en också!


   Hur kommer det säg att man kan ha så mycket att säga om andra men när man ska säga något om sig själv så tryter orden för en?


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag håller med.. Det är alltid mycket svårare att skriva om sig själv, än om någon annan. jag tror det är för man är så kritisk mot sig själv... hm,...

2008-08-10 @ 14:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0