Dagens klokord!

Godmorgon alla läsare!!

Jag har precis vaknat och ska snart äta frukost och städa lite här hemma, men innan det vill jag lägga upp dagens klokord. Läste dessa rader igår och kände genast att jag ville sprida dem :

"I hela mitt liv har jag sett kärleken som ett slags frivilligt slaveri. Det är fel: friheten finns bara när kärleken finns. Den som ger sig hän, den som känner sig fri, älskar fullt ut.
   Och den som älskar fullt ut känner sig fri.
   Jag har känt mig sårad när jag har förlorat män som jag förälskat mig i. Idag är jag övertygad om att ingen förlorar någon, för ingen ägar någon.
   Detta är den verkliga upplevelsen av frihet: att ha det allra viktigaste i världen utan att äga det!"



Kommentarer
Postat av: Johanna

Verkligen så sant! Väldigt fint...



och svar på din fråga. Jag pratade med lars (who else) och efter en lång diskussion om ärlighet så berättade han att han sov hos en tjej i helgen.. (öö och så säger han att vi ska vara bästa vänner) slutade med att jag skrek halsen av mig. han var iskall och sa att jag inte betydde någonting och att jag va störd i huvudet och att han sov hos en tjej va han bästa val han gjort typ. och det sista han sa va "nej nu ska jag gå och ringa min flickvän" jag fattar inte hur en människa som ena dagen (en vecka tidigare) säger att jag är han bästa vän och alltid kommer vara speciell. och sen bara så jävla kall så det finns inte. aldrig blivit behandlad så dåligt. Det va typ de. :/



hehe, inte så kul , men hoppas allt är bra med dig :D

2008-08-28 @ 18:30:34
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0