Kiss for climate

Godkväll alla läsare!

Jag har precis laddat upp en bild på mig och min kompis Sofia på http://www.mtve.com/kissforclimate
Man laddar upp en bild där man kysser någon och skänker då automatiskt 1 euro till någon av organisationerna Bellona, WWF eller Love to the forest.
Jag valde att skänka pengarna till WWF, men för att de ska få pengarna måste ni rösta på min bild, det kan ni göra här.

"Organisationen som får mest röster får pengarna."
Tävlingen tar slut nu den 20 augusti så ni får skynda er!! Tack på förhand ; )

Jag ska alldeles strax iväg och hämta min brorsa och hans flickvän från flygplatsen, de har varit i Spanien i 10 dagar .. får se om de ha blivit bruna... med tanke på min brorsas pigment tvivlar jag på det ; ) Haha


PussPuss


Kommentarer
Postat av: johanna

så trevligt :) Jag har röstat två ggr=)

2008-08-11 @ 08:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0