Måndags Update

Hallå mina små korvar ; )

jag ska alldeles strax äta tacos och sen ska jag kila iväg till Carolin för lite kvällsmys <3
Tänkte bara berätta lite snabbt att jag spenderade hela lördagen på Kolmården.

Det var super roligt faktiskt. Åkte hemifrån kl.07.00 och var framme runt 09.30. Först blev det safariparken med bilen och sen själva djurparken.
   Delfinshowen var skit häftig, även om det var lite för mycket marcoolio och lite för lite delfiner ; ) Sälshowen var också jätte bra, den var det verkligen humor i! 
   Föresten kan jag även stolt berätta att jag klappade den stingrocka också ; D Den var lite slemmig men ganska mysig ; )
Men men ... nu hinner jag inte blogga mera, bilder från Kolmården kommer upp imorgon.
Talk to you later !!


PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0