Mår underbart ; )

Hejsan alla läsare!

Jag mår underbart bra idag faktiskt : ) Det kanske beror på att jag fick en sån perfekt start på dagen.

Jag gjorde nämligen min favorit frukost imorse eftersom vi hade avokado hemma. Jag mosar avokado och brer det på en hårdmacka(man kan ha hela skivor också om man vill), sedan strör jag lite citronpeppar på toppen .... det är verkligen himmelskt gott !

Till mina goda mackor tog jag lite morotsjuice och lite fil med linfrön, hallon och blåbär i.

   Annars kom jag nyss hem från stan och ska snart iväg till systemet, det är ett himlas rännande på mig idag ; ) På stan köpte jag lite smått och gott bara... smink, ansiktskräm, strumpbyxor och ett par jätte söta kilklack skor.



 


Kommentarer
Postat av: stina

å tack:) söta skor:)

2008-08-12 @ 15:45:02
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: ja precis :P hon har iaf ett liv som hon skapat själv =P snýgga skor :D!

2008-08-12 @ 20:58:23
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0