Min älskling Carolin <3

Godmorgon bloggen!

Ibland träffar man på människor som är helt obeskrivliga, människor som kommer in i ens liv och som verkligen berör en. De är människor som är ärliga mot dig och som från första ögonblicket utstrålar: jag kommer aldrig att svika dig.
   Har man tur träffar man åtminstone en sådan person i sitt liv, och är man riktigt lyckligt lottad kanske man träffar på fler.
Jag har haft turen att träffa en sådan människa i mitt liv, min Fru Carolin. Utan henne skulle vardagarna bli grå och trista och oändligt långa. Jag vet att vi två alltid kommer att vara vänner och aldrig kommer att skiljas åt.
   Carolin, du är min solstråle och du gör mig alltid glad! Jag Älskar Dig!




(Carolin igår på våran shoppingruda)



Kommentarer
Postat av: Frugan

Åhh baby älskar dig så otroligt mkt <3

2008-08-30 @ 12:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0