Mina absoluta favoriter

Hejsan bloggen

Idag är det verkligen skitväder ute.
Regnet har öst ner enda sen imorse och det känns faktiskt som om det vore höst ute idag.
Vad brukar ni göra när det är sånt här ruggigt väder utomhus? Lägga er under en filt och se på film? Baka en kladdkaka?
   Jag gillar att göra båda de grejerna när vädret inte lockar ... men jag har två absoluta favoriter jag tar till när regnet öser ner.

COSMOPOLITAN + GEISHA CHOKLAD



Jag älskar denna tidning och har prenumererat på den sen jag var 14 år, i 4 hela år alltså.
I augustinumret hade en läsare skrivit in:

"Varje gång jag får hem min nya Cosmopolitan
 blir jag löjligt glad och slänger mig på sängen och
läser den. Av någon anledning höjs mitt självförtroende
 varje gång jag läser tidningen, den innehåller allt jag vill
läsa om och lite till! Ni får mig att känna mig kvinnlig och vacker.
 Har testat andra tidningar men denna är den enda som är komplett, tack så himla mycket!"

När jag läste detta var det som om jag själv hade skrivit dessa rader. Precis såhär känner jag för denna tidning. Det var nästan lite läskigt att läsa det, det kändes precis som om jag hade skrivit det för länge sen och bara glömt bort det. Hur som helst, tidningen är alldeles underbar och prefekt genomtänkt in i minsta detalj.

Om ni aldrig har läst denna tidning rekommenderar jag er att springa iväg till närmsta affär och köpa augustinumret medan det fortfarande finns ute. Detta nummer var ett av de bästa, enligt mig i alla fall.
Det var mycket roligt och intressant att läsa denna gång, bla:

  • I männens drömvärld               
  • Sex 2.0                                     
  • Lär dig charma vem som helst 
  • 20 sätt att bli gladare               

COSMOPOLITAN IS THE SHIT
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0